hits
  • 28.05.2018, 17:14

Resultater etter 1. runde: Lars Petter Martinsen



OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Lars har vært med i gruppa "sterkere kropp", og det er ingen tvil om at han har blitt sterkere!
-Altså: WOW

Heller ingen tvil om at han har trent som han skal disse ukene, og jeg ser stadig oppdateringer på snap, hvor han til og med er på plass på Trento grise-tidlig på morgen. -SÅ dedikert!

Målet etter forrige oppdatering var å spise mer, for å få stoppet vektnedgangen. Nedgangen har de siste ukene ikke vært like drastisk, men nå er det nok. Nå skal kroppen bygges opp, istedet :)

Heldigvis har runde nr 2 fokus på nettopp kosthold, både vektnedgang og -økning, i tillegg har jeg nå gitt han noen lure tips ;)


Formtester:

Knebøy med vekt:
Ved oppstart: 10 stk med 40 kg 
Nå: 3x 6 stk med 70 kg!!! + 5 stk med 80 kg!!!!


Planke med utoverføring av ben:
Ved oppstart: 35 sek
Nå: 2 min 1 sek!!!!

Hang ups:
Ved oppstart: 3 stk
Nå: 8 stk!!!

Vekt og mål:

Vekt:
-  7,2 kg

Cm midje:
-  11 cm




Round one!!,
det hadde jeg ikke trodd. Med motivasjon på minus siden og følelsen av å være et dovendyr snudde seg sakte men sikkert etter hvert som ukene gikk.
Følelsen av mestring og å kunne se så stor forandring er helt herlig, det har økt motivasjonen betraktelig og det har gjort denne reisen slitsom men fin😊
Har begynt å trives veldig med trening og en sunnere livsstil og kjenner selvtilliten og energien kommer krypende tilbake. Men hadde aldri klart dette uten all støtten fra deg Ida, spårtigjengen og familien, en stor takk!
Målet mitt videre blir å øke matmengden noe, for å stoppe vektnedgangen og øke muskelmassen.
Håper å få være med denne gjengen og opplegget videre, så stem meg gjerne frem😃
Har slitt hele livet med å tørre å vise hud, men går jeg videre lover jeg å vise min store forandring ved neste oppdatering😄

  • 01.05.2018, 18:27

Lars- Petter Martinsen: oppdatering etter 1 mnd +


Lars er med i gruppa "sterkere kropp", og sterkere har han også blitt! Han har vært i gang med treningsplanen i litt over en måned nå, hvilket har resultert i store forbedringer i formtest-øvelsene. Han har også gått ned en del i vekt, -4,5 kg og -7 cm i midjen, og har derfor fått én oppgave fremover: spise mer mat ;)
Han har fått litt tips ang strekk i låret, så nå tenker jeg han snart kan gjennomføre ettbeinsøvelsene igjen :)

Resultater etter litt over 1 mnd:

Planke med utoverføring av bein: 
Før: 35 sek
Nå: 1 min og 10 sek

Knebøy:
Før: 10 stk med 40 kg
Nå: 6 stk med 70 kg

Hangups:
Før: 3 stk
Nå: 6 stk

WOW!!!!



Fikk en veldig god start på det hele.. veldig motivert og full av forhåpninger om at dette SKULLE jeg klare. Første 2 ukene gikk veldig bra med både trening og mat.. selvfølgelig ljuger jeg litt vist jeg sier at jeg ikke hadde lyst på en pose P-gull når helgen begynte å nærme seg, men veldig fornøyd for den klarte jeg meg uten. Min nye og trofaste venn med navn: Mager Vanilje Kesam, har vært til stor hjelp når søtsuget har vært som værst. Fantastisk!! Fikk en liten down etter Ca 2-3 uker da jeg fikk strekk/skade i det ene låret. Måtte droppe ut noen av beinøvelse og da falt motivasjonen en hel del.. Tok 2 dager off fra all trening før jeg jeg fant ut at det ikke hjalp å sitte i soffan å syns synd på seg selv. Fant noen alternative øvelser å tok noen joggeturer.
Begynner denne uken med fullt treningsprogram og motivasjon og lår tilbake:)
Morro å se så mye flinke spårtifolk og så mye bra resultater, det motiverer:) Stå på folkens!!

Ida

Personlig Trener og kostveileder som skal hjelpe en gjeng flotte mennesker i form i 2018, og dere kan få ta del i deres reise :D

Search

Bloggdesign